Labels

2012 2013 3 Σοφοί Πίθηκοι Akihabara Anime blog Bon Odori Daibutsu Earth Celebration Edo-Daikagura Eisa Facebook fuji gangangansoku gero gifu Ginza greece Hamarikyu hide internet cafe j-pop japan Japan Times Kabuki kami karaoke language exchange maid cafe Manga monja Naigubu Nikkō ohanami onsen roppongi sakura sarubobo shichi-go-san skytree Tadakata Takoyaki tengu tokyo disneyland Tokyo Marason Tokyo Tower Torii tsukishima ueno UNESCO Yasukuni Αγάλματα Αγγλικά αεροδρόμιο Αθήνα αθλητισμός αλλαγές αλληλογραφία Άμπου Ντάμπι αμυγδαλιές ανατολή άνοιξη Αξιοθέατα Άπω Ανατολή Αρχιτεκτονική ασάχι-γιάμα ασάχι-ντάκε ασία Ατομική Βόμβα Β' Παγκόσμιος Βίντεο Βόλτες Βουδισμός βουνά Γιαεγιάμα Γιακούζα γιακουσίμα Γιορτές Γιουκάτα Γουασάμπι γούρια δάση Δάσος Διαγωνισμός Ομιλίας Διακοπές διασκέδαση διαφημίσεις Διαφορές Δώρα Έθιμα Εθνικό Θέατρο ειρήνη ειρηνικός Εκδηλώσεις εκδρομή εκλογές Ελ Γκρέκο έλβις Ελλάδα ενεργό ηφαίστειο Ενυδρείο επικοινωνία Επισκέψεις Ερωτήσεις Ευγένεια Ζητιάνοι ζούγκλα ζώα ζωολογικός Ηλεκτρονικά ηφαίστεια Θάλασσα Θέατρο θέματα Θεότητες Θρησκεία Ιάπωνες Ιαπωνία Ιαπωνικά ιαπωνικά συγκροτήματα Ιαπωνική κουζίνα ιαπωνική τηλεόραση Ιζακάγια ινδονησία ινδουϊσμός ινουγιάμα ιριομότε Ισιγκάκι Ιστορία Ιτσουκουσίμα καγκοσίμα. σακουρατζίμα Καζαντζάκης καθημερινότητα Καιρός Καλδέρα Καλή συμπεριφορά καλοκαίρι Καμακούρα κανό κάντζι Κάπνισμα καραόκε Κάστρο καφές Καφετέριες κερασιά κηδεία Κήποι Κιμονό κίνα κινεζική γραφή κιούσου Κοιλάδα του Διαβόλου Κοϊνόμπορι κοινωνία Κόμπε κορέα Κοστούμι Κούμε-τζίμα Κρέπες κρίση Κυότο κωμικός Λεωφορεία Λίμνη Λίμνη Τόγια Λίστα λουτρά μαγκρόβια μαϊμούδες μαμεμάκι Μάνγκα Μαραθώνιος μαρουγιάμα ματσούρι Μέγκουρο Μεταφράσεις Μετρό μικόσι Μόμιτζι Μότσι Μουσεία Μουσείο μουσική μπαλί μπαρ μπορομπουντουρ ΝΑ Ασία Νάγκανο νάμπε Ναοί Νάρα Νέα νεροβούβαλο νησί Sado νησιά Ryukyu Ξάνθη ξενάγηση ξένοι Οδοντίατρος Οκινάουα οκούρινα Όμπι Όμπον όνσεν Οογιάμα ορειβασία Οριγκάμι ορυζώνες Οσάκα οτάρου ουμπούντ Ούσου οχανάμι Παιδιά παιχνίδια Παλάτι Παράδοση Πάρκα Πάρκο Περίεργα Πεταλούδες ποδήλατο Πόλεμος πολιτική Πολιτισμός πουσάν Προσβολές Πρωτοχρονιά Πυροτεχνήματα ράκουγκο ρατσισμός Ραφαέλο Ρούχα σακούρα Σάππορο Σεισμοί Σεισμός σετσουμπούν Σιναγκάουα Σιντοϊσμός σκύλος Σόγια Σούμο Σούσι σπίτι Σπίτια Σπορ στερεότυπα συγκρότημα Kodo Σχολείο τάικο Τακάο Τακετόμι Τάμπι Ταξίδια τέχνη τεχνολογία Τζίνζερ Τζίνμπα Τόκυο τουρισμός Τουρκία Τουταγχαμών Τόφου Τραγούδι Τραίνα τσούκιτζι τσουνάμι Τυφώνας Ύπνος Φαγητό Φαρμακεία Φεστιβάλ φθινόπωρο Φίλοι φιλοξενία Φούτζι Φράνσις Μπέικον φύση Φωτογραφία χακόνε χειμώνας χιόνι χιονοθύελα χιούμορ Χιροσίμα Χιρουγκάμι χοκκάιντο χορός Χριστούγεννα Χρυσή Εβδομάδα ψαραγορά Ψάρια ψηφοφορία Ψώνια
Για τυχόν απορίες,παρατηρήσεις κτλ μπορείτε να αφήνετε σχόλια στην πιο πρόσφατη ανάρτηση. Μπορείτε και να επικοινωνείτε μέσω e-mail (garfield81087 παπάκι gmail τελεία com) αλλά δεν εγγυόμαι πως θα το δω άμεσα/δεν θα καταλήξει στο spam.

Tuesday 20 December 2011

Επιστροφή στα θρανία σύντομα!

Σήμερα επισκέφτηκα για πρώτη φορά το φροντιστήριο ιαπωνικών μου. Πήγα για κάτι διατυπώσεις σχετικά με τη βίζα και με την ευκαιρία έριξα μια ματιά στο άμεσο μέλλον. Όσοι από εσάς έχετε περάσει από τα θρανία του Tömer ξέρετε πως είναι. Για όσους πάλι δεν είχαν την τύχη/ατυχία (συζητιέται πολύ) θα πω καταρχήν πως μετά το 1ο (με 2ο το πολύ) έτος στο πανεπιστήμιο πολλά πράγματα αλλάζουν στη ζωή ενός ανθρώπου. Όπως για παράδειγμα η ικανότητά του να κάνει νέους φίλους την πρώτη μέρα στο σχολείο. Πολλοί βέβαια είναι από τη φύση τους χαρισματικοί και δεν μασάνε. Εγώ είχα την ατυχία να ανήκω στην άλλη κατηγορία, των παιδιών που την πρώτη μέρα περιμένουν να τα ρωτήσουν αν θέλουν να παίξουν. Όχι πως μετά από αυτό έχω κανένα πρόβλημα να παίξω, χρειάζομαι όμως λίγο σπρώξιμο μέχρι να φτάσω στην  τσουλήθρα. 
Στο Tömer (για όσουν δεν ξέρουν το Tömer είναι φροντιστήριο τουρκικών στην Κωνσταντινούπολη)   το πρόβλημα της κοινωνικοποίησης ήταν σχεδόν ανύπαρκτο μια και την περίοδο που πήγα οι μισοί μαθητές ήταν Έλληνες. Το καθόλου αναμενόμενο πρόβλημα που αντιμετώπισα και εγώ (αλλά σε χειρότερο βαθμό όσοι πήγαιναν χωρίς να ξέρουν καθόλου τουρκικά) ήταν αυτό της συνεννόησης με τη γραμματεία. Μιλάμε για εκπληκτική έλλειψη γνώσης αγγλικών αλλά και σοβαρών ζητημάτων σε σχέση με τη δουλειά τους! 
Σήμερα λοιπόν πήγα με ένα ψιλοάγχος. Ο Gaku μου είπε επανειλημμένα πως μιλάνε αγγλικά αλλά δεν μπορώ να πω πως με έπεισε απολύτως. Επίσης είχα ένα άγχος πως μπορεί να είναι τίποτα εντελώς σοβαροί και αγέλαστοι άνθρωποι (οι οποίοι μου προκαλούν φοβερή νευρικότητα και καταλήγω να λέω πράγματα που δεν έχουν καμία λογική ή συντακτική βάση) . 
Βγαίνοντας από το ασανσέρ βλέπω τη γραμματεία. Δεν προλαβαίνω να κάνω κιχ και έχουν πεταχτεί 2-3 άτομα να με εξυπηρετήσουν. Μία από αυτούς με ρωτάει αν είμαι η Ηλέκτρα-σαν. Εγώ είμαι αυτή! Περνάμε σε ένα χώρο στον οποίο καθόμαστε και συστηνόμαστε. Με ρωτάει (με ένα τεράστιο χαμόγελο) πόσο καιρό έχει που ήρθα, αν μου αρέσει η Ιαπωνία και τις εντυπώσεις μου σε σχέση με τους ανθρώπους. Στη συνέχεια μου δίνει να συμπληρώσω τις φόρμες για τις οποίες έχω έρθει. Λίγα λεπτά αργότερα εμφανίζεται ένας άλλος κύριος, ο οποίος επίσης με ρωτάει αν είμαι η Ηλέκτρα-σαν, μου συστήνεται (με χειραψία που με βρίσκει απροετοίμαστη) και μου ζητά να διαβιβάσω τους χαιρετισμούς του στον "Takahashi-san" (το Gaku) με τον οποίο μιλούσε τόσο καιρό. Μου δίνει και την κάρτα του (βασικό στοιχείο των κοινωνικών επαφών - θα το συζητήσουμε εν καιρώ) . Προκύπτει επίσης πως δεν έχω αγοράσει ένα χαρτόσημο (για το οποίο έχει ξεχάσει να μου πει ο Gaku) οπότε πάω και στο ταχυδρομείο (με σημείωμα στο χέρι, σαν παιδάκι δημοτικού). Αφού λοιπόν τελειώνουμε τα διαδικαστικά (και αφού αμελείται μία υπογραφή για την οποία θα επιστρέψω αύριο, παίρνω το πρόγραμμα του σχολείου. Στις 6 Ιανουαρίου έχουμε Προσανατολισμό (Orientatiıon) και στις 10 τελετή έναρξης μαθημάτων. Ούτε στο Hogwarts να ήμασταν!  Φυσικά όταν αργότερα τα διηγήθηκα όλα αυτά στο Gaku  δεν έλλειψε το προφανές αστειάκι για το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Η συνολική μου εντύπωση πάντως είναι θετικότατη. Το γεγονός πως μιλάνε αγγλικά (και μάλιστα καλά!) θεωρώ πως είναι θετικότατο (στο Tömer μας έλεγαν πως σκοπίμως δεν βάζουν στη γραμματεία αγγλοφωνους, για να μην ξεφύγουν από τις μεθόδους διδασκαλίας τους - ασχολίαστο) . 
Αυτά για να λέμε και κανένα νέο, όχι μόνο φαγητά και ιαπωνική κουλτούρα! 
Καληνύχτα (μην ξεχνάμε τις +7 ώρες) και καλή μας εβδομάδα :)

3 comments: